2010. április 19., hétfő

Cserépállatkák


Mint említettem, Enci újabb vicces és nagyon kedves figurákat készített, a tegnapi este során. A parafa emberkéket most apró cserépből, és papírból álló állatkák követték, történetesen egy gekkót, és egy macit gyártott. Nagyon aranyosak lettek, nekem a gekkó különösen bejött, a macikat pedig minden mennyiségben szeretem!

Az alapanyagok itt is hasonlóak mint a parafa figurák esetében, semmi drága és extra dolog, csak a fantáziánkon múlik, mit alkotunk! Egész állatkertet legyárthatunk, de társasjáték figuráknak, széljátéknak, ablak vagy asztali dísznek is megfelelőek lehetnek. Próbáljátok ki!

2 megjegyzés:

MJ írta...

Nagyon jópofák. Gratulálok!

Apa54 írta...

Régen, abban az időszakban, amikor még nem volt gond a kézügyességgel, én is gyártottam színes gyurmából állatseregletet gyerekeim őszinte örömére. Sajnos nem tudtam megörökíteni „remekműveimet” mert akkor most én is mutathatnék valami hasonló jópofa figurákat, amivel Joe bácsi felesége megörvendeztetett engemet. Na meg adta az apropóját visszaemlékezésemnek. Köszönet érte.

Megjegyzés küldése