2011. február 7., hétfő

Baráti ölelés és Kreatív olvasó


Ismét két díj csúszott be. Az egyik mindenféle szabályok nélküli, a másik a már megszokott rend szerint működik. Köszönet értük!



Ágnes minden rendszeres aktív olvasóját kitüntette a Kreatív olvasó díjjal, mindenféle továbbadási kötelezettség nélkül. Egyedi és nagyon ötletes kedvesség, amit nem rontott el a sok felesleges szabály. Nagyon szépen köszönjük!
Georgina egy baráti ölelést küldött, nagyon jól esett! Átveszem a díjat, és alkalomadtán majd továbbadom. Nem szívesen teszek különbséget az általam olvasott és követett blogok között. Mindannyian egyedi stílusukban kiválóak, szeretem mindet. Ölelek hát mindenkit, és köszönöm!
Én is csatlakoztam a Szavakat a díj helyett mozgalomhoz, ezért aki ki szeretne tüntetni, fűzzön megjegyzéseket a bejegyzéseimhez. Ennél nagyobb dicséretre nincs is szükségem, hiszen írni elsősorban saját magam kedvtelésére írok!

6 megjegyzés:

Sári mama írta...

Az emberek szeretnek adni, ez nagyon jó, ha nem várnak érte semmit cserébe. (Pl. szabály :))
Keresem az okokat, hogy a látogatók legtöbbször vajon miért is nem szólnak egy mukkot sem?

Nagyon összetett, árnyalt a magyar nyelv, ráadásul a helyesírásunkkal is baj van, nemcsak az egészségünkkel. Számomra nehéz mindig és mindenki számára egyértelműen megfogalmazni a mondanivalómat, volt már úgy, hogy félre értettek amikor hozzászóltam. Alig győztem magyarázkodni és körbeírni.

A másik: nehezen nyílnak meg az emberek és tartózkodóak, ami érthető is. Lassan már mindenki tudja, hogy a kommentek megjelennek az interneten. Elég csak a személy nevét beírni a keresőbe és már gördülnek is le az oldalak ahol hozzászólunk.
De mitől fél, aki fél? Erre nem tudtam még rájönni.

És ami a legsúlyosabb, hogy kevés időnk van megállni, egymásra figyelni. Pedig amikor a másikra figyelünk, magunkat is láthatjuk.
Szeretünk tükörbe nézni?

Viszont öleléssel Sári mama, a gyermeki lelket oly jól ismerő tanár blogjának olvasója

Sári mama írta...

Visszaléptem még, bocsánat, de most valószínű, hogy bepótolom amit eddig mulasztottam. :)

Amikor a megjegyzést elküldjük, előjön egy kód féle, amit be kell írni, hát őszintén megmondom, nem nagyon szeretem, mert volt, hogy hamarabb továbbléptem és kiderült, hogy várnom kellett volna, így elveszett az írás.

De! Most az volt a kód: HOILLAT
Olyan szép szó: hó illat, hogy vissza jöttem elmondani, mégiscsak köszönöm a kódokat.IS!!!!

Joe bácsi írta...

Ez igen! Köszönöm szépen, hogy ennyi időt szenteltél nekem Sári mama! Igazad van a meglátásaiddal kapcsolatban, de talán előbb-utóbb változni fog majd a helyzet.
A kódok engem is idegesítenek, de nem tudtam kikapcsolni sehol. Vannak pedig olyan blogok, ahol nem kell beütni.. Talán sablon függő? Majd utánanézek!

Sári mama írta...

Beállítások/Megjegyzés/Jelenjen meg szóellenőrzés megjegyzések írásakor?/Nem


Kedvet kaptam utána nézni, mert eddig nálam sem ez volt az alap beállítás, u.is a blogszerzőknek nem jelenik meg, ezért a sajátunkon nem látjuk. Utána néztem és átállítottam, nem v.színű, hogy ezután csőstől jönnének a spam-ek.

Joe bácsi írta...

Köszönöm, már én is megnéztem! :)

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Igen, sokkal egyszerűbb ha nem kell vacakolni a szóellenőrző kóddal, magam is kikapcsoltam és nincs spam-roham.
Néha kifejezetten kellemetlennek érzem, hogy olvasás után csak úgy szó nélkül lelépjek, viszont amiket kihoz belőlem egy-egy bejegyzés, túlságosan személyes.
Valamikor azt hittem, a rövid beköszönő megjegyzések fölösleges kör - ma már másként gondolom. Jó látni nyomát, hogy valaki kíváncsi volt.
Szép napot!

Megjegyzés küldése