2011. január 27., csütörtök

Kedvességek, díjak hálójában

   Tegnap kezdődött és ma sem ért véget. Két különböző díj várt rám, melyek ismét bearanyozták a hangulatomat.
   Georgina és Magdi után Tameri is nekem ajándékozta a kedves blog díjat. Igazán megtisztelő és megható, hogy ennyien gondoltak rám ennek az elismerésnek a kapcsán. Mivel tegnap már kiosztottam az általam választott embereknek, ma már nem szeretném újfent megtenni. Nem szeretnék szabályt szegni, sem bármi jót elrontani. De ez a kedvesség végigsöpört a napokban az általam olvasott blogokon, szép lassan mindannyian megkaptuk. Már nincs kinek adni, és ha mindig továbbadjuk, úgy járunk mint a körlevelekkel. Ennél is fontosabb, hogy akiket olvasok, mind megérdemlik! Úgy gondolom az, hogy megtiszteljük egymást a hozzászólásainkkal, többet ér mint egy ilyen virtuális díj átvétele. Bár tény, nagyon jól esik!

A kedves blog díjat tehát minden általam követésre ítélt blog-nak odaítélem, nem szeretnék választani! Egy valakit emelnék csak ki, akit tegnap kihagytam. Ez pedig MJ, az édesapám blogja. Nekem mindig is ő lesz a legkedvesebb, részrehajlás nélkül is. Hiszen közös élményekről, közös eseményekről ír! Ő most az egyetlen megnevezett, akinek átadnám ezt a díjat, egyben feloldozom a továbbadás kötelezettségétől, különben soha nem lesz vége...

A másik díjat először éppen tőle kaptam meg. Köszönöm neki az elismerést. Tudom részrehajlónak tűnhet, hogy saját édesapám ítélte meg nekem. Ismerve őt, a kemény, fejlett igazságérzetű katonatisztet, azonban nem aggódom. Ha nem tartana érdemesnek rá, nem is adta volna át. Örülök ha büszke rám, a továbbiakban is mindent megteszek annak érdekében, hogy ez így maradjon!
További megerősítés, hogy carpe diem is megtisztelt bizalmával, Tűnődések című blogjában vehettem át tőle ugyanezt a szimbólumot. Köszönöm!

És itt is vannak kötelezettségek, a díjra vonatkozó szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.
 A díjat ezennel sok szeretettel továbbajándékozom nekik, mert megérdemlik:

Az élet szebb, és még szebb lesz..., mert csodálatos fényképeivel, életszemléletével mindig jókedvet sugároz.

Agnes...gondolatok egy nő naplójából..., mert igazán sokoldalúan vezeti bejegyzéseit, sosem unatkozom nála.

A gyermeknevelés rejtelmei...., mert sok hasznos információt találhatok itt mint pedagógus.

Csak én..., mert ő aztán tényleg kreatív!


Leporolt akta..., mert az ő munkáit mindig csak csodálni tudom!

Lélektakaró..., mert itt is csak kellemes dolgokat találtam.


Nem mondhatom el senkinek..., mert bár alapvetően életfelfogásunk különbözik, mégis oly sok mindenben egyetértünk!

Hét dolog rólam? Meséljen rólam blogom, de...

1. Mindennél jobban szeretem a családomat, feleségemet, szüleimet, testvéremet.
2. Imádom a természetet.
3. Kedvenc sportom bár már nem űzöm, a kyokushin karate.
4. Rettenetesen szeretek síelni.
5. Szeretem a munkám, tanítványaimért minden tőlem telhetőt megteszek.
6. Néha túl szigorú, néha túl engedékeny vagyok. Hajlamos vagyok szélsőségesen viselkedni, de igyekszem következetes maradni.
7. Túlzottan is optimista vagyok!

És most megyek értesítem a díjazottakat... :)

18 megjegyzés:

Tínyleg írta...

Jóóóó,én csak gratulálni tudok,amúgy,figyelemmel kísérem ezt a blogot,noha igen ritkán ejtek el erre-arra pár kommentet,hozzászólást,megjegyzést!

Joe bácsi írta...

Köszönöm Erik! Tudom! Sokan vannak így ezzel, de kommenteljetek bátran, csak ne olyan facebook stílusban! :)

georgina írta...

Szeretettel Gratulálok!!

Kőrösi Mercédesz írta...

Uncle Joe, thank you! Köszönöm a kedvességed! :))))

pancsa írta...

Kedves Joe bácsi! Köszönöm szépen a megtiszteltetést! Ami a legnagyobb örömmel tölt el, az az, hogy pedagógusként is hasznosnak érzed a bejegyzéseimet.
Szép hétvégét Neked!
Pancsa

Kőrösi Mercédesz írta...

Hopp, és persze gratulálok a díjesőhöz!!!

Kati írta...

Gratulálok! Olyan "lélekmelegítő" - ek az írásaid számomra. Köszönöm!

Joe bácsi írta...

Nagyon szívesen mindenkinek, és köszönöm! :)

Tameri írta...

Köszönöm, hogy visszadobtad a "labdát", de nem azért adtam! :D
Sőt... az igazság az, hogy most nem is nagyon tudom kinek tovább adni, mert nincs elég időm más blogokban nézelődni, csak a régi barátokéban. Viszont jól elrakom addig és alkalom adtán felhasználom. :)
Még egyszer... nagyon köszönöm kedves Joe! :)

Agnes. írta...

Gratulalok a dijesodhoz:)nagyon szeretem en is olvasni az irasaidat.

Koszonom, hogy ram gondoltal, azt kulon, hogy jol erzed magad nalam:)

Elviszem a dijad, kihelyezem, de en megtartom:)

Szep estet kivanok!

Joe bácsi írta...

Ugyan már Tameri, nem visszadobott labda ez! Én legalább egy embert tudok akinek továbbadhatod, nálam sajnos kimaradt...
Agnes, tartsd meg nyugodtan! :)

Apa54 írta...

Egységes válaszom minden Barátomnak.
Benéztem hozzátok, nagyon köszönöm Nektek ezt a virtuális díjat. Gondban vagyok a tovább küldésével, mert én csak a Ti blogjaitokat olvasom rendszerességgel. Vegyétek úgy, hogy visszaküldtem Nektek, mert tőlem Ti ezt érdemlitek. Amit meg néha napján meglátogatok, azoknak nem akarok semmit sem küldeni, mert velük nem vagyok olyan nexusba, barátságban, mint Veletek. Nekem nagyon lassan megy már minden internetes tevékenység, ezért nem is szándékozom közvetlen baráti körömet bővíteni. Igazság szerint az Apa54 díjat érdemeltek. Valaki elindította ezt a díj akciót, ami önálló életre kelt, mint egy virtuális ölelés. Ti megöleltettek, én visszaölelek Benneteket.

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Gratulálok Joe bácsi!
Szép hétvégét!

Moha írta...

Kedves Joe bácsi!
Mélyen megtiszteltél a gondolattal, hogy érdemesnek láttad a blogot díjjal jutalmazni, kérlek bocsásd meg, de nem tudok megfelelni a szabályoknak a továbbítás tekintetében, de meghatva, hálás szívvel köszönve elfogadom. Jól esett figyelmes kedvességed és ismételten csak gratulálni tudok életillatú, közvetlenül szépen szóló blogodhoz, visszajárok...

Joe bácsi írta...

Tartsd meg nyugodtan kedves Moha, nem kell feltétlen továbbadni! Tetszik a blogod, jó szívvel adtam. Köszönöm!

Amelie írta...

Bocsánat, hogy csak most reagálok, eddig nem voltam net közelben.
Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! :)

online-lehetőségek írta...

Szia gratulálok nagyon megérdemelted a dijat:))

Nyárády Károly írta...

Joe bácsit is elérte a tsunami! :-)))

Megjegyzés küldése