2013. október 29., kedd

Halloween-parti

   Néhányszor korábban már utaltam rá, hogy számomra a halloween nem jelent különösebben semmit, én a magyar katolikus hagyomány szerinti mindenszentek ünnepkörét részesítem előnyben. Ugyanakkor tény, hogy hazánkban is egyre kedveltebb a fiatalok körében, éppen ezért nem hagyhattam ki a lehetőséget.

 
 Osztályom az őszi szünet előtti utolsó tanítási napon megérdemelt egy kis pihenőt, egy rövid közösségépítő, hangulatjavító foglalkozást. Keményen indult a felső tagozat, sokat dolgoztak idáig.  A hangos brigád bulizni vágyott, és hogy legyen valami kerete a mulatozásnak, halloween-partit hirdettem. 
  
 A lelkes kis csapat ki is tett ám magáért! Kidekorálták a termet, jelmezekbe öltöztek, hoztak mindent ami szem-szájnak ingere, és csaptak olyan vidám táncos bulit, hogy még ma is tartana, ha vége nem lett volna. Én is ott voltam, és a számat sűrűn tátottam. Fényképeket is
gyártottam, párat pedig most elhoztam... :D



















































1 megjegyzés:

Dius írta...

Vidám kis csapat, az biztos. :) Jó kis négy éved lesz velük. :)

Megjegyzés küldése