2012. október 8., hétfő

Pofozkodós óra a színházban

   Nyílt nap volt a Csiky Gergely Színházban ma Kaposvárott, mi pedig idén is ellátogattunk a kulisszák mögé. Iskolánkból több osztály is részt vett ilyen-olyan programokon, mi a hatodikosainkkal Lugosi György vívás és pofon órájára jelentkeztünk be. Hamarosan kiderült, nem csak egyszerű szemlélődők leszünk...

   A jégcsarnokból loholtam osztályunk után, teljes felszerelésemmel együtt, hogy a harmadikosok szemében népszerű korcsolyaóra se maradjon el, de az osztálynak szervezett színházi programról se maradjak le. Gondoltam a színészet órán majd kényelmesen kifújom magam a székben ülve, miközben jót mosolygok egy-egy pofozkodós szituáción. No igen, ebből a tervből csak a jó szórakozás maradt, mert a pihegés elmaradt ugyan, de tényleg jól éreztem magam a váratlanul kialakult helyzetben!
Történt ugyanis, hogy a sikeres nyílt nap kapcsán olyannyira elfoglaltak voltak a színészek, hogy Lugosi Györgynek nem akadt szabad kollégája, akivel együtt bemutathatták volna a színpadi pofozkodás trükkjeit. Éppen kényelmesen elhelyezkedtem a székemben, amikor már intett is magához, egy kis bemutatóra. Így történt, hogy többször alaposan felpofoztuk egymást, majd ökölre mentünk, végül pedig két fejrúgást is bezsebelhettem, mégis barátságosan váltunk el a végén...
Mindez természetesen csak imitáció volt, amit el is magyaráztunk az órán résztvevő szép számú gyermekseregnek, sőt a bemutatók után ők is pofozkodhattak egy kiadósat a népszerű kaposvári színésszel. Mindenki nagyon élvezte az órát, nyoma sem volt a tanulók szemérmességének, amit például egy matematika óra kapcsán tapasztalhatunk. A színpadi verekedés zárásaként rövid vívóleckét is kaptunk, az öt alapvágást, illetve védéseiket ismerhettük meg.
   Meglepett a hirtelen szereplés, nem voltam rá felkészülve. Biztosan látványosabb lett volna, ha még egy tapasztalt színész szerepel az oktatásban, de ezzel együtt is remélem, hogy nem okoztam csalódást a közönségünknek... :)

Képet egyelőre magamról nem, de két tanulónkról az osztályból találtam már. Ha esetleg rábukkanok még velünk kapcsolatos gyöngyszemekre, mindenképpen frissítem majd a bejegyzést!   

3 megjegyzés:

Áron írta...

Remélem egy Mae Geri-t vagy egy jó kis Kin Geri-t bemutattál a kyos multadból :)

Joe bácsi írta...

Nem, nem brutalizáltunk ezúttal... A Kin geri-t Lugosi úr mérte rám, szerencsére tenyérbe célozva! :)
Viccesen elnevezett karate tanár úrnak, amit most azt hiszem egy ideig nem mosok le magamról...

georgina írta...

Karate tanár úr jó név!Várom a fényképet hozzá!!szeretettel Gina

Megjegyzés küldése