2012. július 29., vasárnap

Paradicsom professzor

  

Gyerekek egyetek sok-sok gyümölcsöt, zöldségféléket, ne spóroljatok a vitaminbevitellel! Attól lesztek szépek és okosak mint én, továbbá erősek mint Ungvári Miklós, aki remélhetőleg olimpiai bajnok lesz hamarosan Judo-ban! -mondá paradicsom professzor az ifjúságnak... :)

   Talán senki nem sértődik meg azon, hogy ennél hosszabb és szellemesebb sztorira jelenleg nincs agykapacitásom ehhez a képhez, mindent kimosott az olimpia. Szurkoljatok a magyar versenyzőknek, legyünk büszkék sportolóinkra! Ungvári a döntőben!!!! Hajrá!

Tényleg, hogy tetszik nektek paradicsom professzor? Hihetetlenül jópofa orrot növesztett nem? Megvallom őszintén, először más jutott eszünkbe róla, amikor Enci felhozta a kertből, de ahhoz kicsit lejjebb kellett volna nődögélnie a kis kiegészítőnek...

6 megjegyzés:

Joe bácsi írta...

Ezüst lett a vége, de sebaj! Nagyszerű versenyzőért izgulhattunk egész nap, és az ezüst is szépen csillog. Nekem Ungvári tűnt jobbnak, grúz ellenfelének szerencséje volt azzal az egy jukóval... :)

kovtama írta...

Imádom az olimpiát:):) Fanatikus néző vagyok. És a paradicsom pedig tényleg nagyon cuki.

Joe bácsi írta...

Szilágyi Áron aranyérmes vívó!!!!!! Jaj, de szépen csinálta...

Hólabda írta...

Finom a paradicsom, én csak kukucskáló vagyok a sportoknál..

Magdi írta...

Nagyon szeretem én is a paradicsomot:)
Szép a fotó is.

Adelid írta...

Azóta lett még három! Mindnek jó örülni.
A természet pedig utánozhatatlan alkothat a legváratlanabb helyzetekben, mit most is a paradicsomnál.

Megjegyzés küldése