2012. február 21., kedd

HóBundás


Igencsak régen hoztam már ide Bundásról képeket, történeteket. Volt is, aki a szememre vetette, pedig kutyusunk, kutyusaink igencsak szerves részei mindennapjainknak. Fényképeket viszont újabban ritkábban készítünk, és a kis apró játékok, kalandok sem kívánkoznak mindig blogbejegyzésekbe. Néhány aranyosabb téli képet azért most mutatok nektek... :)














A télről lassan már azt gondoltuk idén el sem jön, majd hirtelen alaposan behavazódtunk. Ahogy a gazdi, úgy kutyája is nagyon élvezte a friss fehér leplet! Jött velem mindenfelé amíg lapátoltam, részt vett a hóember építésében, élvezettel szelte a puha hótakarót. Sokszor fürdött benne, néha alaposan beletúrta magát. Nem fázott szinte egyszer sem, bár az éjszakai hidegeket azért a házikójában töltötte, meleg takarókon.









Az udvarra dolgozni nem lehet úgy kimenni, hogy egy kis játék ne férhetne bele a dologba, így hólapátolás után ahogy letettem a lapátot, már ugrott is. Nagyon szeretem benne, hogy amíg munkaeszközt lát nálam, sosem zargat, csak követ mindenfelé. Olyankor hív játékra, ha úgy látja már végeztem! Akkor aztán mehetett a birkózás, dobálózás, önfeledt örömködés a hóban! Enikővel még vonatoztak is! Nem, ne gondoljatok rosszra, Bundi lánykutya! :)
  

8 megjegyzés:

MJ írta...

Jó képek "téltemetéshez". Gondolom a hó már nálatok is nagyjából elment.

Rózsa írta...

Kedves pillanatokat örökítettél meg.

Unknown írta...

Jó fotók! Ti sem panaszkodhattok Holle anyóra! Látom, jutott hó rendesen.

Joe bácsi írta...

Köszönöm, én is szeretem ezeket a képeket! Elment már a hó nagyja, de azért még akad. Esett korábban bőven, idő kell az olvadáshoz. A hóemberünk is megroskadt már... :(

Atkáriné Terike írta...

öröm látni,hogy hancúroztok a hóban! Bundi nagyon aranyos kutya és imádja a havat. Aranyos képek!

Adelid írta...

Kutyusokkal hóba menni azt gondolom mindig öröm, annyira önfeledten tudnak játszani.
Nálunk is volt ekkora hó, de csak a második hóesés után.

annalíz írta...

jó fej ez a kutyus...

Anikó/Ann írta...

Idén nálunk elmaradtak a hóban való ugrabugrálások,mert nem volt hó.

Megjegyzés küldése