2012. február 19., vasárnap

Fejre állt a hótornász

   
  Hittétek volna, hogy egy hóembert is képes vagyok megtornáztatni? Pedig megtettük! A párommal közösen hóember építésébe fogtunk ma délután és, hogy ne legyen szokványos, tornászt faragtunk belőle. Enci ötlete volt, hogy állítsuk fejre, engem pedig nem nagyon kellett győzködni...  :)
    Rettenetesen olvad a napokban a hó, ennek köszönhetően pedig a korábbi porhó megroggyant, most már nagyon jól tapad. Mivel még idén nem építettünk semmit, én pedig köztudottan szeretem az ilyen gyerekes dolgokat, ebéd után levezetésképpen felvetettem a hóemberépítés ötletét. Pár perc múlva már terveztük is a helyet, illetve a különböző fázisokat. Ne higgyétek, hogy olyan egyszerű volt! A felső udvarban -ahová építettük-, nem nagyon volt már tiszta hófelület hála kutyusainknak, illetve az autó miatti hólapátolásnak. Az alsó udvarban görgettük össze a gombócokat, majd talicskával szállítottam a helyére. Piszok nehéz ám egy ekkora vizes hógolyó! Az összeillesztés sem volt könnyű feladat a nagy súly miatt, egyszer szét is roppant. Sebaj, megoldottuk! Utána már csak tapasztgatni, simítgatni kellett a végső fázis előtt. Utolsó mozzanatként kerültek rá a lábak, gombok, szemek, az orr és a száj. A végeredmény pedig? Fejen áll a hófickó!

    A képeket elnézegetve azt is bele lehet képzelni, hogy éppen cigánykerekezik, és az átfordulás pillanatát látjuk. Ha így van, nagyon ügyes a mi kis tornászunk, míg ha a fejenállást gyakorolja, akkor még javítania kell a tartásán! Nincs meg a háromszögelés, és a lábai is terpeszben! Ejnye, ejnye! Vagy túlságosan kritikus lennék? Egye fene, legyünk elnézőek! Szerintem egész jó lett, Bundásnak legalábbis nagyon tetszett...    








11 megjegyzés:

Babi néni írta...

Ez nagyon jó!!!

Nem csak Bundásnak, de még a gyerekeimnek is tetszett. Kár, hogy már nem esik... :o(

MJ írta...

Nagyon jóóóó! Könnyebben "fittizik" a "csávó" itt fejen. Kocka fejjel egyszerűbb! :)))

Joe bácsi írta...

Én azt azért már nem bánom, hogy nem esik... Szép volt, de elég lesz!

Jól van na! El kell bírnia a súlyát szegénynek! Egyébként sem kocka, inkább henger... :)

Agnes. írta...

Nagyon otletes!:))

Rózsa írta...

Ez tényleg nagyon jó lett, nekem is tetszik:)

Adelid írta...

Kinek a cipője van rajta?

Joe bácsi írta...

Eni régi, kidobásra ítélt bakancsában pompázik az uraság!

Edit írta...

Hűű ez tényleg nagyon jó lett :)

Lili írta...

Huhh ez ám az egészséges életmód, nálatok még a hóember is ügyel a fittségre:)))Ezt látná Schorbert Norbi.... és még a fogyókúrával sem kell törődnie:)))

Névtelen írta...

Ez nagyon jó! (a blogomban is feltűntettem)

Joe bácsi írta...

Köszönöm!

Megjegyzés küldése