2012. január 9., hétfő

A Fő utca

   
   Tehetség rovatomat érdemtelenül lassan töltögetem fel, bár Zsuzsi versei közül már sok felkerült az oldalamra. Ezek nagy sikert arattak, ám tanítványaink tollából más érdekes, értékes dolgok is íródnak. Jelenlegi ötödikes osztályunk egyik tagja diákújságírói pályázaton szerepelt eredményesen, fogalmazását a téli szünetben bírálták el. Témája:  Ahogy én látom - ajánld lakóhelyedet a turistáknak. Karinának megtetszett a téma, és mivel szeret fogalmazást írni, jelentkezett rá. Érdekes, hogy egy kis ötödikes hogyan oldja meg ezt a feladatot... Nekem tetszett! :)


   Azért választottam a Fő utcát témának, mert én ott szeretek a legjobban sétálni. A sok ember, a régi, gyönyörű épületek miatt. Úgy őszintén, nekem még a Városháza is tetszik, de most a karácsonyi díszekről, kivilágításokról szeretnék beszélni.
   Karácsonykor kikerülnek az óriási kivilágított hópelyhek. Gyönyörűek! Teljesen karácsonyi hangulat lesz tőlük. Ott van az az óriási karácsonyfa is. Amikor első nap a munkások felállították, alkalmam volt közelről nézni, hogy azt a hatalmas fát miképp tudják álló helyzetben tartani. Amikor pár nappal később ismét arra jártam, már fel volt díszítve a fenyőfa. Csodálatos volt, teljesen karácsonyi hangulatom lett tőle. Csak néztem és néztem, nem is akartam eljönni onnan. Olyan volt, mintha már karácsony lenne, de sajnos anyukám felvilágosított, hogy még egy hónapot várnom kell.
Ott van még a Szivárvány Kultúrpalota. Amikor belépünk, minden megáll. Én ezekért a dolgokért szeretem a Fő utcát.
   Remélem mindenki szereti, mert ha nem, fel kell őket világosítani, hogy milyen jó hely is.    

Vass Karina, 5.b osztályos tanuló
Kaposvár

2 megjegyzés:

MJ írta...

Nagyon jó! A Városháza nekem is tetszik. Szép épület az is, többek közt.

Adelid írta...

Sajnos Kaposváron még nem jártam, de így tetszik.

Megjegyzés küldése