2011. szeptember 12., hétfő

Árokban

Fotó: Kötél Életmentő Egyesület
   Ismét hozta a tőle "várható" izgalmakat a 67-es út alattunk húzódó szakasza. Reggel hat órakor, a még csendes reggeli napfelkeltében, a kávémat kortyolgatni mentem ki a teraszra. Arra lettem figyelmes, hogy az érkező autók folyamatosan lassítani kezdenek alattunk. Ez nagyon ritka, szinte mindig balesetet sejtet...

   Hamarosan hallottam is a szirénázó tűzoltóautó érkezését Kaposvár felől. Már messziről, hallás alapján tudom, mikor milyen megkülönböztető jelzést használó jármű halad el. Megszoktam a hangjukat! Szomorú, nem?
Ezúttal szerencsére nem történt személyi sérülés, csak jelentős anyagi kár. Egy kamionos hajtott bele az árokba, abban a faluba éppen beérkező kanyarban, ahol rengeteg a baleset. Például az egy évvel ezelőtti, négy halálos áldozatot követelő. A sofőr állítólag a fülkevilágítást kapcsolta be, ezért nem látta időben a kanyart. Lehet, nem vitatom. Majd a szakértők kivizsgálják. Az azonban biztos, hogy sok itt a baleset, ezért ideje volna tenni valamit. Talán ha a Panoráma fogadótól már csak hatvannal lehetne közlekedni, az segítene. Bár úgysem tartanák be....
   Nyolckor húzták ki a kamiont, ezt volt "szerencsém" végignézni, mert nem tudtam kijutni az utcánkból. Két autóval csörlőzték ki, hála a tűzoltók és a KÖTÉL egyesület állhatatos munkájának. Nekik köszönhetően még időben be is értem a munkahelyemre... 

4 megjegyzés:

Enci írta...

Te igen, én nem. :) E

MJ írta...

Hát van ilyen. Egy "profi" mikor kapcsol fülkevillanyt? Kanyarban! No persze. Ő, a "profi".
K.füreden jött egyszer szemből egy kamion és csak az tűnt fel igazán, hogy a vezetője a kormányra kiterített térképet nézegette. Ő is "profi".

Joe bácsi írta...

Igen, és ezek a profik jönnek szemben úgy a kanyarokban, hogy elfoglalják a mi sávunk felét is. Mert ők is éppen valami mással foglalkoznak. Addig jó, amíg elkerüljük ezeket a "profikat"...

annalíz írta...

Egyre gyakoribb sajnos...és ez a 67-es út...pedig Cipő milyen szépen énekel róla!

Megjegyzés küldése