2010. december 17., péntek

Nyereménybeváltás "egyszerűen"?

   Ismét nem kicsit csalódtam a multikban, és újabb jó pontot szereztek nálam a kis magánüzletek. Ma ugyanis rászántam magam, hogy beváltom azokat a csokipapírokat, amelyek nyertek a "Minden ötödik nyer!" nevezetű játékban.

   Gondoltam, hogy ez nagyon egyszerű, de mégsem! Pár nappal ezelőtt már megkérdeztem egy német cég üzletláncolatának boltjában, hogy beváltják-e. Árulják ők is ezt a terméket, de válaszul nemet kaptam. Sebaj, gondoltam van az a nagy angol eredetű áruház, ott majd biztosan! Ismét tévedtem, de megadták egy másik nagy láncolat nevét azzal, hogy csak ők a városban. Apró csodálkozással, mégis örömmel vettem tudomásul a helyzetet, hiszen legalább már tudtam hova fordulni. Akkor ért a nagy meglepetés, mikor ez a láncolat ugyanezzel a szöveggel visszaküldött az előzőhöz! Leírhatnám a gondolataimat, amik abban a pillanatban rám törtek, de gondolom mindenki el tudja képzelni, így nem teszem!
Mérgemben bementem egy helyi kis üzletbe a Németh István fasoron, a református templommal szemben. Itt azonnal, minden vita nélkül kezembe kaptam a csokoládékat!
   Érdekes, hogy a nagy multicégek -akik uralják a piacot-, ennyire sem képesek. Vajon a kisvállalkozóknak mitől megy ez könnyebben? Vagy csak arról van szó, hogy a kisboltokban még számít valamit a vevő? Számít maga az ember? Én is sokat vásárolok a nagy láncolatokban mivel olcsóbb. A véleményem azonban lesújtó, és sajnos ezzel pont ezeket a becsületesebb kis üzleteket taszítom a nyomorba. Mindenesetre köszönöm!

1 megjegyzés:

Apa54 írta...

Mit csodálkozol Jóska! Az egész világ prostituálódik. Pont itt nem? Az utolsó két kérdő mondatod végén a kérdőjelek helyére nyugodtan tehetnél akár pontot is. Akkor már a válasz is meglenne.

Megjegyzés küldése